Już 18 stycznia rozpocznie się remont wydziału komunikacji w legionowskim starostwie powiatowym. W czasie trwania prac, jego klienci będą się musieli liczyć z pewnymi niedogodnościami.
Od najbliższego poniedziałku (11 stycznia) obsługa w zakresie spraw związanych z pojazdami, w szczególności rejestracja pojazdów, będzie się odbywać w auli starostwa na parterze budynku.
W trakcie remontu nie będzie możliwości umówienia się na konkretną godzinę z pracownikiem wydziału w celu załatwienia sprawy. Nie będzie również działał elektroniczny system zarządzania kolejką oraz nie będzie dostępna aplikacja do złożenia wniosku online o rejestrację pojazdu. Nie zmienią się za to godziny pracy wydziału. W poniedziałek będzie on czynny w godzinach od 8.00 do 17.30, a od wtorku do piątku w godzinach 8.00 – 15.30. Kontakt telefoniczny z pracownikami zespołu ds. pojazdów będzie możliwy pod numerami telefonów: 22 764 01 52, 22 764 01 57.
Prace modernizacyjne potrwają około półtora miesiąca.