Jak powszechnie wiadomo, zawodowy sport nie może obejść się bez sponsorów. A sponsorzy często nie potrafią obejść się bez sportu. Mimo że płynne produkty łomżyńskiego browaru ze zmaganiami na parkiecie kojarzą się w dosyć luźny sposób, producent popularnego piwa postanowił ostatnio dołączyć do grona podmiotów wspierających DPD Legionovię.
W przeciwieństwie do zalecanej temperatury podawania swoich wyrobów, nowy mecenas został w klubie przyjęty bardzo ciepło. Prezesa Konrada Ciejkę cieszy pozyskanie kolejnego biznesowego partnera, ale również fakt, że liderzy swoich branży dostrzegają korzyści płynące z promocji własnej marki podczas meczów legionowskich siatkarek. – Uważam, że w ten sposób, działając razem, można osiągnąć znacznie więcej – mówi legionowski popularyzator siatkówki.
Dzięki umowie z nowym sponsorem klubu w DPD Arenie pojawi się nie tylko jego znane wśród miłośników złocistego trunku logo. Po wznowieniu rozgrywek Ligi Siatkówki Kobiet pienistym napojem z Łomży kibice w Legionowie będą mogli gasić pragnienie także podczas meczów. Przy okazji wznosząc nim toasty za zwycięstwo.