Ludzie zwykle takich problemów nie mają: nadane im podczas chrztu imiona noszą do końca życia. W przypadku obiektów użyteczności publicznej bywa jednak inaczej, co potwierdza przykład reprezentacyjnej legionowskiej hali sportowo-widowiskowej, której nowa pełna nazwa brzmi od niedawna IŁ Capital Arena Legionowo.

W związku z wygaśnięciem umowy sponsorskiej dotyczącej nazwy DPD Arena Legionowo, w czerwcu bieżącego roku ogłoszono konkurs mający na celu wyłonienie kolejnego sponsora tytularnego, a co za tym idzie – nowej nazwy hali. Jego oficjalne ukoronowanie nastąpiło 1 września, kiedy to pomiędzy Gminą Miejską Legionowo a spółką Legionovia S.A. zawarte zostało porozumienie, w ramach którego hala przy ul. Chrobrego ma odtąd nosić nazwę IŁ Capital Arena Legionowo. Umowa obowiązuje do 30 czerwca 2024 roku, a nowa nazwa i logo uwzględniające markę sponsora tytularnego stosowane będą we wszystkich oficjalnych dokumentach oraz materiałach promocyjnych. Sponsor zyskał też m.in. prawo do oznakowania zewnętrznego, a także wewnętrznego obiektu oraz do wykorzystywania wizerunku hali do realizacji własnych celów marketingowych.

Co ważne, w ramach porozumienia Legionovia S.A. zobowiązała się – podobnie jak to miało miejsca za czasów poprzedniego sponsora tytularnego – do pokrycia wydatków w zakresie prac modernizacyjnych na terenie hali. W okresie obowiązywania umowy klub ma na to przeznaczyć 410 tys. zł brutto.

Poprzedni artykułRok z wykopkami
Następny artykułKwadratura kółka
Trudno powiedzieć, czy to wpływ zodiakalnego Koziorożca, ale lubi czasem nabić kogoś na medialne rogi. Starając się przy tym, a to coraz rzadsze zjawisko, nie nabijać w butelkę czytelników. 53-letni chłopiec starannie skrywający swe emocje. Głównie pozytywne. Posiadacz wielu cech, które dyskwalifikują go jako wzór dziennikarza. Mimo to od dwóch dekad dzielnie trwa na legionowskim posterunku.