Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne „Legionowo” Sp. z o.o. informuje, że praca wodociągów legionowskich w dobie IV fali pandemii przebiega bez zakłóceń, z zachowaniem wszystkich niezbędnych środków ostrożności. Biuro Obsługi Klienta jest czynne bez zmian, w poniedziałki w godz. 9:00 – 17:00 , a w pozostałych dniach, czyli od wtorku do piątku, w godz. 7:00 – 15:00. Wszelkie sprawy i zapytania klientów załatwiane są również w systemie on-line, bez potrzeby osobistych wizyt w siedzibie Spółki.
Wodociągi legionowskie dokładają wszelkich starań, by zachować najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa. W Biurze Obsługi Klienta jest wyznaczona specjalna strefa dla klientów, gdzie jednocześnie mogą przebywać maksymalnie 2 osoby. Siedzibę firmy zaopatrzono w odpowiednie środki dezynfekujące i antybakteryjne. Przy wejściu prowadzony jest pomiar temperatury ciała każdej z przychodzących osób. Ponadto, zgodnie z wdrożonymi procedurami, dwa razy dziennie kontrolowana jest temperatura pracowników przedsiębiorstwa. Co godzinę czyszczone są też klamki w całym obiekcie biurowym i dezynfekowane są biurka dla klientów. Biuro obsługi zostało również wyposażone w urządzenie do ozonowania dokumentów. Bezpieczeństwo pracowników i klientów jest dla PWK priorytetowe.
W obliczu pandemii wodociągi legionowskie zachęcają wszystkich klientów do przechodzenia na elektroniczną formę otrzymywania faktur, poprzez aktywowanie tak zwanej e-faktury. Otrzymywanie e-faktury na podany adres e-mail jest formą najwygodniejszą i przede wszystkim bezpieczną – eliminującą czynnik kontaktu międzyludzkiego podczas dostarczania zakopertowanych faktur przez listonoszy i innych pracowników poczty. Usługa ta jest w pełni bezpłatna. Dodatkowo każdy, kto aktywuje e-fakturę, otrzyma do wyboru upominek w postaci parasola, torby na laptop czy dokumenty lub ręczniczek chłodzący.
Wodociągi zachęcają również do aktywacji Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, gdzie można zarządzać swoim kontem, sprawdzając płatności i mieć wgląd w faktury oraz zestawienia odczytów wodomierzy. Na stronie internetowej (www.pwklegionowo.com) można pobrać wszystkie formularze i wnioski. Uzupełnione dokumenty można również zeskanować i odesłać na adres e-mail. Należy podkreślić, że informatyzacja usług oraz elektroniczny obieg dokumentów jest najbezpieczniejszy oraz wpływa na ochronę środowiska, gdyż wiele dokumentów dostępnych jest on-line, zamiast formy papierowej. Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne „Legionowo” Sp. z o.o. zachęca klientów do kontaktu: telefonicznie nr infolinii (22) 774 98 82 lub (22) 774 10 62, listownie na adres PWK „Legionowo” Sp. z o.o., 05-120 Legionowo, ul. Kościuszki 16A, poprzez pocztę elektroniczną e-mail: bok@pwklegionowo.com lub korzystając z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (EBOK).