Począwszy od środy (9 listopada) biznesowy puls Legionowa najłatwiej zmierzyć w Centrum Handlowym Maxim. W dniu ponownego otwarcia placówki, po trwającej 10 miesięcy rozbudowie, był on zresztą mocno podwyższony. Skuszeni promocjami i szerszą ofertą sklepów, mieszkańcy od samego rana przypuścili bowiem na nie konsumencki szturm.
Funkcjonujący od 2006 roku Dom Handlowy Maxim zdążył na stałe wrosnąć w panoramę osiedla Sobieskiego. Zaś okoliczni mieszkańcy, a także klienci z innych części Legionowa i powiatu, zdążyli go polubić. Z czasem marzeniem właściciela obiektu – spółki PIR, stała się jednak rozbudowa Maxima do rozmiarów centrum handlowego z prawdziwego zdarzenia. I choć z wielu różnych względów: praktycznych, organizacyjnych czy finansowych, było to ogromne wyzwanie, stojący za nim Andrzej Piętka oraz Piotr Radzikowski dopięli swego i w środę – po przecięciu tradycyjnej wstęgi – mogli odetchnąć z ulgą. Dziękując zarazem wszystkim, którzy ich w tym inwestycyjnym dziele wspomogli.
Handlowa reaktywacja Maxima – hojnie wzbogacona o liczne promocje, food trucki, darmowe gadżety oraz poczęstunek, spotkała się z ogromnym zainteresowaniem klientów. Przyciągały ich zarówno nowe, nieobecne dotąd w mieście marki, jak i odświeżone oblicze tych, które już znają. Oblicze, które sądząc po minach maksimowych gości, przypadło im do gustu.